Thursday, November 22, 2007

rutină

simplul fapt că mă numesc ioana
că mă trezesc la 6 şi un sfert
că încep o nouă zi
că trec în goană pe lângă anunţul SICRIE NON STOP scris alb pe fond negru
simplul fapt că zâmbesc că mă păcălesc şi-i păcălesc pe toţi ceilalţi
simplu fapt că mă prefac că exist
mă face chiar să exist
şi asta mă enervează cumplit.

acest simplu fapt mă transformă în victimă
chiar dacă nu se vede chiar dacă sângele meu e încă în vene
şi nu pe faianţa din baie
sângele meu e încă la locul lui

nu-mi scapă nimic

sunt uliul obosit al rutinei. nu-mi scapă nimic.
totul se întâmplă la fel. sunt în grafic.
sunt la linia de sosire.

noaptea se schimbă tura. noaptea am voie să fiu oricine.
pot să visez că nu mă mai trezesc
şi că nimic din toate astea nu s-au întâmplat.

No comments: