Monday, November 19, 2007

doctore, am o panteră în sânge

doctore am o panteră în sânge i-am spus să mi-o scoată că-mi sfâşie gândurile cu ghearele şi colţii că-mi răscoleşte visul cu foamea ei i-am spus. doctorul mi-a dat un algocalmin.

doctorul meu are ochi de căprioară.

îmi împart visul cu tine. muşcăm din aceeaşi parte ca fraţii. muşcăm din acelaşi somn. visez cu un fel de disperare că pot să mă trezesc de durere. şi singurătatea e împărţită în două. şi singurătatea latră vorbeşte ne înghite cu noduri.

ninge. geamul termopan plânge puţin cu lacrimi de sticlă. nimic nu trădează linştea nimic nu o aruncă în noi.

tu eşti cu siguranţă undeva acolo într-un ochi galben într-un ochi verde. tu asmuţi toată noaptea sângele meu împotriva mea ştiu. dar nu am arma de vânătoare nici pumnalul nici piatra care să te ucidă. nu am decât inima mea intoxicată de cuvinte şi de algocalmin. am doar inima mea ascunsă în privirea ta prădătoare.

nopţile mele se luptă cu zilele mele. nopţile mele sunt pantere care sângerează pe ascuns doctore.

No comments: