Sunday, March 25, 2007

umbra mea stă întotdeauna pe locul mortului

ridic umbra şi o aşez în locul meu. ea stă mult mai bine pe locul mortului. nu prea am încredere în umbra oamenilor. a mea face excepţie. e docilă. se lasă îmbrăţişată de toţi. umbra mea e o târfă. nu mă deranjează când moare şi când învie. naşte copii din flori. eu mă tem de flori. umbra mea nu. eu mă tem să fac dragoste cu tine. umbra mea nu. nimic din ceea ce există nu-i este în afară. existenţa lumii e în umbră. în burta ei. carnea oamenilor e dulce. bătbaţii iubesc cu o clipă mai puţin. nu-i nimic. eu şi umbra mea am stabilit ca eu să dispar la timp. ea mai rămâne. înghite sperma. creşte copiii din flori. moare după aceea în drum spre amsterdam într-un accident de maşină. ea ocupă întotdeauna locul mortului. sau a moartei. fără să-şi mai tatueze în palmă linia vieţii în coadă de peşte.

No comments: