Sunday, March 11, 2007

de la un capăt la altul

te-am vrut aici înăuntru compunându-mă din altceva. strigătele să nu ajungă până la noi. sau noi să nu ajungem până la poartă. acolo oamenii se aşteaptă unii pe alţii. apoi intră şi ies. îmi place cum noi rămânem ca nişte umbre îmbrăţişate în colţuri.

nu am avut destule cuvinte să-ţi spun. am dansat puţin în faţa ta. corpul mi se deschidea ca o scoică din care culegeai perla. cât de mult îţi doreai să nu se sfârşească dansul. pot să spun că nu s-a sfârşit. ceva dansează în mine chiar şi acum când e luni şi începutul e acelaşi.

am uitat unde suntem. am uitat că mă vor pune să spun ce am visat. şi că ne vor surghiuni în trupurile noastre. vor intra vizitatorii cu toate poftele lor. noi vom îndura sub neuroleptice. vom îndura să ne rupem de la un capăt la altul al lumii.

No comments: