Monday, October 01, 2007

sau poate da

nu-mi pasă. moartea asta e libidinoasă. îmi suflă în ceafă. nu schimb nimic la tine. nici la mine. suntem bine aşa. nu mai vreau să-mi fie bine. nu vreau nimic. vreau nimic. moartea asta e a ta şi îmi suflă în ceafă.

m-am tăiat. nu mai am sânge. nu mai am piele. nu mai am oase. nu mi-am dorit asta. sau poate da.

nu mai dorm nu mai mănânc parcă aşfi îndrăgostită. nu sunt. mi-e rău. aşa trebuie să-mi fie. rău. să alunec în cer nimic să nu fiesub mine. peste tot aer nori soare aer. respiraţia mea o ia razna. nu simt nicio nevoie. respir din obişnuinţă. aş putea să nu.

nu e tragic. moartea ta libidinoasă e lipită de mine. nici n-o mai văd. nici n-o mai simt. s-ar potrivi o ploaie măruntă. soarele îmi violează retina. cred că miroase a copil. a bucle aurii de fetiţă. pot să respir. pot să respir cu moartea şi cu viaţa ta libidinoasă în ceafă.

No comments: