Friday, October 26, 2007

cântec din memorie

să nu ne imaginăm prea multe. doctorii se târăsc printre visele noastre. ei au putere doar aici în realitate. dincolo sunt cai verzi pe pereţi. dincolo doctorul meu e o muscă pe care o plesnesc cu pliciul.

mă tratează acum de începutul de propoziţie. totul începe cu tine. îi las să creadă că au reuşit. te adug când ei pleacă acasă şi se iubesc cu nevestele lor bine cosmetizate.

aseară m-au găsit înghiţind cuvinte. memoria stă şi în cuvintele noastre. unele sunt în plus. le înghit le mănânc de vii. mi-au făcut spălături. am vărsat. acum dragostea noastră e o vomă.

pot să nu cânt. dar aş muri. sunt epuizată. nu ştiu de ce tot amân momentul. corzile mele vocale sunt ferfeniţă. cânt infernal. cânt ca să nu mor în linişte. până la urmă tot eu aleg.

No comments: