Saturday, October 27, 2007

la capătul lumii e sâmbătă seara

hai să fim pur şi simplu. să-ţi fac un tacos pe când vii acasă. să te întreb cum a fost. tu să-mi povesteşti mai mult despre drum. drumul e important să-ţi răspund. drumul ne fură existenţa să mă gândesc dar tu să nu ştii că noi nu mai ajungem unul la altul. să-ţi fac un tacos în timp ce tu vei cânta uşor mormăind ceva din refrenul unor marinari ce s-au pierdut pe mare. să nu simt depărtatrea din vocea ta. să nu simt că mâine miroase a demult. atunci când îmi ceri încă o porţie să zâmbesc să mă prefac vie.

la capătul lumii e sâmbătă seara. oamenii nu sunt mai trişti decât noi.

tu ca un călător oarecare să mă dezbraci din priviri. să miros a flori şi a condimente. chilli îţi arde limba. ai gust de mine. ai lovit un câine. voi visa la noapte câinele ucis. îl voi striga lucky.

nu ţi-am spus că mi-e teamă să nu ţi se întâmple ceva. pot să trăiesc cu această teroare. nu ţi-am spus că nu pot să trăiesc într-o lume în care tu nu exişti.

No comments: