Tuesday, October 30, 2007

lista

sunt doar un nume pe o listă. aştept cuminte să-mi vină rândul. mă îngrijorează faptul că s-ar putea să nu-mi recunosc numele. identitatea mea e incertă. e ruptă în două. o parte începe din tine şi nu se mai termină. identitatea mea se extinde asupra unor anotimpuri pe care tu le-ai inventat tare demult. de atunci s-au schimbat fetele şi băieţii curtea şcolii peretele în care loveam cu mingea părul meu lung părul tău lung dire straits pink flozd queen dacia 1300 anul şarpelui inima ta inima mea copacul cu inima de lemn pe care am găsit-o pe jos şi am dus-o acasă(încă o mai am) poze cu noi poze cu taţii noştri poze cu morţii noştri cu viii noştri mâinile tale foarte lungi nesfâşite care mă cuprind de oriunde până oriune. numele meu în schimbare. numele tău cu literă prea mare. cred că urmez. poţi să mă tai de pe listă.

No comments: