Friday, September 21, 2007

scrisoare

emil scrie scrisori. îmi plac scrisorile. şi eu scriu încă. mi le trimit mie dar de la un timp nu le mai primesc. alteori tac. de multe ori când tac moare cineva. de aceea mi-e teamă. mai bine scriu scrisori. şi eu.

astăzi ţi-aş spune că se mai construieşte un spital. nu ştiu de unde atâţia bolnavi. toată lumea se bucură. eu nu. parcă urmează să internăm întreaga lume bolnavă. eu mă tratez cum bine ştii. pastilele roz nu au niciun efect. pentru mine spitalul se construieşte încet pe dinăuntru.

am întârziat iarăşi. portarul mă salută cu tot mai multe cuvinte. am impresia că vrea să intre în vorbă cu mine. câinele galben se gudură. eu zâmbesc foarte repede trec poarta. încă un spital mi se pare inutil. nimeni nu se face bine. absolut nimeni.

No comments: