Tuesday, September 18, 2007

mind

ne jucăm cu minţile noastre. ne jucăm ca tâmpiţii cu puţa în praf. ne jucăm de-a viaţa. ca naiba ne jucăm cu toate jucăriile. tu ai uitat să închizi aragazul. ia foc. arde căminul de bătrâni. noi nu suntem încă bătrâni. arde luna. noaptea se împrăştie pe iarbă în mii de scântei şi tu asculţi. savurezi clipa aceea în care te-ai jucat cu mintea ta şi ai lăsat-o să uite. ea a uitat şi a minţit. s-a dat pe tobogan până jos. sub pământ. a văzut florile de dedesubt. a văzut tot. ai vizita multe locuri de dincolo de dincoace de oriunde. eu am râs. am plâns dar în sinea mea am râs. nu se schimbă nimic esenţial. toate rămân cum au fost. tu ai respecta regula marelui joc cu propria minte. nu ai înnebunit. sau ai trişat al naibii de bine. eu am pierdut când am mizat pe inima roşie. nu era roşie. am pierdut dar uite cum râd. totul rămâne la fel. arde azilul. uite. râd. nu mă prefac deloc acum chiar ştiu cum se face.

No comments: