Tuesday, November 25, 2008

puzzle

între timp oasele noastre se micşorează tot mai mult. nu mai suntem atât de înalţi. gyuri bănuieşte ceva. de aceea dorme neîntrerupt de câteva zile. din somnul lui am putea să înţelegem ce ne aşteaptă.

între ferestre s-a rătăcit un gândac negru de bucătărie. probabil va rămâne acolo prins între două lumi. nu-l mai privesc. nu prea vreau să înţeleg. nu vreau să pun lucrurile cap la cap. doctorii mi-au spus că viaţa mea e un puzzle. că nu am decât să aşez piesele la locul lor. dar eu nu mă gândesc la asta. lumile se amestecă mai bine aşa când limitele sunt incerte. las totul în dezordine. exasperez personalul medical mediu şi auxiliar. într-un fel sunt o rebelă care-şi desfăşoară revolta într-o tăcere perfectă. în muţenie chiar.

după amiază se dă paganini la radio. încetează orice altceva. gyuri zâmbeşte în somn.

oasele noastre sunt mai mici ca oricând. ne-au rămas mari paturile de fier pijamalele cămăşile de forţă. doctorii au probleme de identificare a soartei unuia sau altuia dintre noi. eu nu-i pot ajuta prea mult. oricum din puzzle mai lipsesc eu şi un gândac negru de bucătărie.

No comments: