Wednesday, July 18, 2007

spaţii

patul mi se lipeşte de oase. nu mă ridic. respir cu tot cu grilajul din fier forjat. îmi amintesc mâinile tale scoţând din mine dragostea ca dintr-o fântână. mi-e sete. setea urlă. setea îmi arde creierul. setea îmi muşcă buza. mă iubesc cu setea mea de tine. nu mă iubesc singură. tu nu ştii cum e asta tu nu ştii cum e să ai o pătură în carouri în loc de piele. nu ştii cum e la duşuri. tu nu ştii cum e să te trezeşti cu moartea în mâini şi să nu ştii unde s-o laşi.

mi s-a topit şi ziua asta în piept. ziua e un tren intercity care nu opreşte aici.

las un spaţiu între clipe ca între vagoane . nu plâng. tristeţea nu-mi trebuie pentru plâns. îmi trebuie ca să te văd. ai o consistenţă ciudată. când râdem mă pierd între perete şi calorifer. nu mă cauţi niciodată. într-o primăvară în zori mă găseşte tanti G şi mă duce la coş.

No comments: