Tuesday, July 24, 2007

după amiază în rochie de mireasă

a crescut un zid. mă gândesc să-l las acolo. doctorii se prefac că nu-l văd. eu nu le pot spune. nu le spun şi mă bucur că ei nici nu bănuiesc că acolo este un zid în care bărbatul meu plânge.

la vizită nu a venit nimeni. am o rochie albă. am aşteptat toată ziua ca o mireasă cu un buchet roşu în loc inimă. oamenii se împiedicau de mine şi de singurătatea mea. oamenilor le părea rău. în mine se desfăşura o întreagă ceremonie de nuntă.

bărbatului meu i s-a smuls sufletul. nu spun nimănui. nu spun. bărbatul meu e orb şi mut. nu spun. îi cânt încet pe dinăuntru. doctorii cred că sunt oarbă.cred că am trupul de piatră. trec foarte repede pe lângă mine. ei au acasă soţii şi copii. ei au cine să plângă şi să râdă au cine să le smulgă un surâs în loc de suflet.

No comments: