Thursday, July 19, 2007

acadele

dorm la margine. îmi iau somnul în serios. nimeni nu iubeşte pe nimeni. am primit un tricou roz. îl păstrez în şifonier. uneori îl privesc ca pe o floare împăturită la dungă.

nimeni nu iubeşte pe nimeni nu iubeşte nu. îmi repet ca să adorm mai repede. îmi scriu singură reţete cu xanax în trei exemplare. cel roz rămîne la mine. îl privesc ca pe o bomboană.

în maşină am AC. şoseaua e întotdeauna umedă noaptea. sunt ape care ţâşnesc în neştire. tramvaiele se cuminţesc ca nişte râme galbene. îmi amintesc sărutul pe linia albă continuă. întotdeauna am ştiut că va exista un sărut înainte de moarte. am ştiut de marea libertate în loc de dragoste. am ştiut că nimeni nu iubeşte pe nimeni nu.

am primit o bomboană neagră. o înghit. parcă ar fi o pisică încolăcită pe limbă. fac 10 paşi înapoi. muşc.

No comments: