Sunday, May 13, 2007

eye M

în mine se văd bine toţi morţii. mă trezesc dimineaţa din femeia împăturită. îi scot ochii din orbitele gri. ochii ei sunt ca nişte gălbenuşuri amestecate cu linguriţa într-un pahar de cristal. îi înghit repede sub privirea ta indiferentă.

zidul se îngroaşă cu umbre. acum nu vorbim despre noi. râdem şi ne tragem de păr. e bine. toate zâmbetele par fireşti. eu am o limbă de oţel. tai ceaţa până la os. secţionez artera neputinţei. din ea curge albul ca un lapte de mamă.

se simte încă miros de kerosen. pielea mea nu există. arde în lăuntrul tău. tu nu exişti. se prăbuşesc toate cu noi zâmbitori la hublou. ca într-o poză veche pe un pian. nimeni nu ştie de când.

femeile se încolăcesc pe trupul de lemn. se adoră. le iau pielea. fac dragoste cu gândurile lor. îmi spun în o mie de feluri. îmi spun să zâmbesc. zâmbesc. îmi spun să exist. dar asta nu se poate oricând.

No comments: