Wednesday, August 15, 2007

intestine

servesc trupului meu. intestinului gros. masor carnea unui mort. nu, nu sunt bine. am aflat ca oamenii au grija de ingeri. ingerii plang. oamenii le mananca tarnasparenta. oamenii viseaza cu scari.

am plecat sa nasc. campul urla cu mine. campul face aripi face intinderea sa se surpe si strigam din toate puterile. nu se aude. inspaimantator.femeia care tace striga si ea inlauntru. un mut plange langa mine.

nu-stiu-cine ma iubeste intr-un cantec. inutil. cantecele raman in gatlej. ca un codru de paine care in loc sa hraneasca ucide. femeia care tace se apara de toate cantecele. asa devine ea nemuritoare.

mi-am implorat teama. am construit un trup din trupuri un cer din ceruri. din uterul meu se scurge lumea.

nimic. portarul imi transmite condoleante. eu nu stiu de ce. un cadavru exista cu siguranta undeva foarte aproape. sa stii ca eu am plecat sa te nasc. mort.

No comments: