Friday, April 13, 2007

visul e mult mai lung

simţul văzului simţul auzului simţul simţului
stau cu receptorii spre înlăuntrul lumii
în burta ei de ceară în burta ei de ciment
şi mă hrănesc cu gândurile tale.
tot ce spui este hrana mea. tot ce gândeşti înfulec pe nerăsuflate.
râd. îmi amintesc verdele crud şi liniştea din burta altei lumi.
apoi îmi amintesc junghiul de neîndurat al plecării.
dintr-odată ploaia mă înlocuieşte din faţă
îmi ia fruntea îmi ia părul şi sânii
ploaia e aici şi tu nu.

ies în stradă aşa cum sunt. alerg să caut ieşirea din vis. mi-ai spus că nimic nu e adevărat. am pipăit uterul pe dinăuntru cum făcea maia. din mine se mai desprinde un copil şi sprijină cerul. îl alăptez. îi iau umbra şi o cresc peste blocuri peste curtea şcolii peste nonstopul din colţ. copilul e un uriaş blând care ne înghite plângând. maia e copilul meu. maia e sora mea. e mama mea. visul nu se termină niciodată. e mai lung decât viaţa.

No comments: