Thursday, November 24, 2011

aspru

tu m-ai mâncat pe mine. eu te-am mâncat pe tine.
între noi
oameni vechi
îmbrăcați în haine făcute la normă
am pătruns în tine
ai pătruns în mine
mă cheamă varvara
am trupul greu
trupul tău +trupul meu =tone întregi de silabe
vorbele sunt aspre ca niște pleduri vechi din păr de cămilă

ling ușor liniștea prelinsă în grotă
de acord cu tine
lumea e o grotă plină de zarvă
e o gaură din care ieșim ca niște tâmpiți crezând în reîncarnare
dar cărnurile noastre putrezesc instantaneu
din primul moment din momentul zero când începem să plângem
împingându-ne spre ieșire

afară cineva învață lumina pe de rost
încerc să înțeleg efortul tâmp al unora de a ști
când nu e nimic de știut
legile sunt aceleași
totul e vechi
până și lumina se crapă
absolut totul e perisabil cotrastant instant

uimitor de rapid aduc cerul în gura ta
și-l închid acolo cu riscul de a te imacula.
de data asta îmi iese
albastrul își recapătă înțelesul

am o rochie neagră
cânepă in
mâini enorme îmi zdrobesc sânii
îmi lasă urme pe trupul imens
mă cheamă varvara
aspru
înghite înghit
taci tac.

1 comment:

zung said...

ce misto ar fi daca s ar termina la inghite inghit

tacerea e subinteleasa, tocmai ca vrei sa spui, cu finalul canibalizant, ca restul e tacere

plus a inghiti in sec

taci tac distruge tot efectul

fireste, e doar parerea mea


si ar mai fi niste determinanti in plus, pe ici pe colo

insa e un text in sfarsit intr un fel, in sensul ca are ceva distinctiv, e construit pe ceva ce se poate retine (chiar daca e ceva stiut dinainte, si anume mitul pesterii), rupe un sir lung si monoton de lucruri pe care le tot repetai in celelalte texte ca un zgomot de fond, un bruiaj