Thursday, October 09, 2008

întâmplări

toate întâmplările se golesc de mine. am rămas înafara lor şi mi-e bine. mă prefac în muscă. în albină. în furnică. în omidă în vierme mă prefac.

tot ce s-a golit se reumple pe neaşteptate. umbra ta e a unui copac doborât. sorb seva din aceastsă cădere. nu ştiu cum. nu ştiu ştium cum. noi ne împreunăm în orice specie. ne regăsim chiar şi în teama de altceva. planează o tăcere crestată cu briceagul.

am ales de atâtea ori încât am renunţat. altceva mă pune într-o vază cu apă. un aranjament banal simetric din care nu iese niciun sunet. altceva îmi inventează clipa următoare în care te aştept dintr-un spital nesfârşit.

vocea plângăreaţă se face tot mai mică. nu e nevoie să ascult să nimic. am liber de la toate treburile acestei lumi. lighioanele au rămas pe câmpie cu dumnezeu. halesc timpul din carnea creatorului lor. mă întreb cum să le spun despre perpetuarea speciei făsă să pară o cruzime mai mare decât a lor.

sunt responsabilă doar o secundă. cât sunt vierme.

No comments: