Monday, June 09, 2008

nume de învingător. fluture

sângele meu învinge.
mi-au reconstruit pereţii. sunt mai aproape. mai orbi.

lucrurile mici mi se streecoară sub unghii.
oameni sub unghii. tu.

mi-au luat şireturile şalul cablul de la telefon.
mi-au luat numele şi mi l-au înfipt în piept cu un ac de siguranţă. era numele meu de fluture pe care îl rosteam foarte rar
de obicei când nu mai era nimic de spus .

totuşi sângele meu e mai tare ca orice otravă. îl beau direct din mine. aşa cum te iubeam direct din mine. e o isterie aici
ascunsă bine printre artere şi vene. o isterie a pulsului.
am început zvâcnesc cu tot cu spitalul
cu salonul de orbi cu salonul de surzi cu salonul de absenţi.

mă otrăvesc cu mine.

în rest lucruri fără explicaţie. multe sunt de neînţeles. de exemplu pe noptieră un pahar de unică folosinţă. alb. pereţii aproape. sărutându-se peste mine. oameni mici sub unghii scurte. mizerie.

între mine şi oameni, neoane luuuungi pe coridoare oarbe. între mine şi oameni nopţi zile nopţi.

învingător sângele meu. verde.


sub numele meu de fluture.

No comments: