Sunday, May 11, 2008

wc

iubitului meu i s-a terminat dragostea. ca apa la robinet. eu stau în faţa lui cu sufletul meu săpunit şi aştept. nimic. el zâmbeşte oarecum jenat şi-mi spune că nu mai e. parcă ar fi una din vânzătoarele alea de la alimentara. nu mai avem. şi eu nu am ce să fac. de unde nu e...

sufletul meu ustură, doare se cojeşte de piei ca peştele pe uscat. visează mări şi oceane. dragoste. stat în pat şi povestit nopţi întregi. jocuri. întâmplări adevărate. parcă din filme. din alte vieţi. iubitul meu e personajul principal. se rupe pelicula. amintirile se topesc încet. rămân eu.

eu sunt aici.
eu sunt aici.
eu sunt
eu

nu ştiu care aici care sunt care eu

dar cred că în afară de mine există oceane mări oameni frumoşi ca nişte fluturi.

dragostea iubitului meu s-a terminat. ca hârtia igienică la weceu

No comments: