Saturday, March 29, 2008

2

nu avem mingi. ne jucăm cu sufletele. ne luăm avânt şi sărim. nimic nu ne aduce înapoi. plutim. cerul e prea aproape. ne înghite ca un leu albastru. ca un leu foarte senin şi albastru. nu ne e frică deloc. în burta cerului respirăm mai bine. simt că te respir acum. mirosul tău îmi umple fiinţa sunt mai aproape de ceva esenţial. sunt pe cale să aflu. sunt în burta imensă care ne-a născut gemeni. te simt crescând lângă mine. din mine. cu mine. nu avem mingi. ne jucăm cu sufletele noastre. le umplem cu nisip apoi construim castele. marea se mută în noi. mai ales în tine. te prefaci că nu ţi-e dor că nu simţi că nu doare. tu nu plângi niciodată. te joci de-a neplânsul. eu nu ştiu cum. mă necăjesc puţin. îmi curg multe lacrimi. tu înoţi şi marea se naşte din tine. lacrimile mele se nasc din tine. nu avem mingi. ne jucăm cu sufletele. dăm cu zarul. iese un număr imposibil. iese o lebădă. zâmbeşti. e ok. ne jucăm. nu avem mingi.

No comments: