Wednesday, December 12, 2007

noaptea aceasta începe cu o inundaţie

dispariţia mea echivalează cu toate fostele mele prezenţe.
e un preţ pe care îl plătesc în lipsă. nu se consemnează nimic.
nu prea sunt date
nu prea sunt dovezi de adus. totul se petrece rapid
ca în noaptea aceea
când a curs foarte puţin sânge
şi am devenit femeie. nu-i mare lucru.
carotida mi-au lăsat-o mereu neatinsă.
carotida mea pulsează şi acum
ca un animal încolţit de o floare de colţ.
regnurile se atacă. se mestecă între ele.

nu am timp să visez un alt deznodământ.
nu am timp să spun stop. să fac un semn cât de cât.

tăcerea începe cam repede
înainte de orice
e o tăcere grea
ca o ceaţă la periferia londrei
e o tăcere simplă
cu doar câţiva câini de mahala.

detalhes tão pequenos de nós dois. receptez starea. şi atât.

No comments: