Monday, February 11, 2008

invenţii

toate sunt inventate de mine. îmi inventez liniştea. adaug cercuri cercuri pe trunchiul nostru. câţi ani linişte câţi ani teamă. am ajuns să-mi inventez până şi teama. nu ţi-am spus toate aceste lucruri. sunt doar lucruri.ceva nou ceva vechi. tot felu de superstiţii. mă iubeşte nu mă iubeşte mă iubeşte nu.

toate se leagă. tot ce ai rostit doar pe jumătate ce ai simţit pe jumătate îşi găseşte miraculos întregirea. tu jumătate eu. nu mă vezi. orbirea e doar o parte a invenţiei mele. văzul e cealaltă. sunt dincolo. te prelungesc în toate. în linişte în teamă în dragoste. nu. în dragoste suntem deodată. numai acolo şi numai pentru o singură clipă. doar ea e născută vie. reală. neinventată de noi.

uneori schimbăm locurile. ai poftă să alergi ai poftă să dansezi să faci dragoste cu dansatoarea. uneori schimbăm locurile şi fugim fiecare în celălalt. sub acelaşi nume.

No comments: