Saturday, January 19, 2008

sfârşitul lumii

probabil că n-o să petrecem sfârşitul lumii iubindu-ne. mai e puţin. îţi scriu cu oarecare bucurie. sfârşitul mă bucură. înseamnă că n-a fost chiar atât de bine totuşi nu am fost chiar atât de fericiţi. sau am fost perfect de fericiţi o singură clipă încât ne putem lipsi de orice ar mai putea să urmeze.

ţi-am spus că gyuri mă întreabă cât mai avem. îi spun câte o oră inventată. face ochii mari şi apoi se aşează pe marginea patului. aşteaptă cuminte. eu îi dau un nou termen şi tot aşa. ţi-am spus că gyuri ştie mai bine. ştie aproape tot.

mă prefac că e o zi obişnuită. îmi sorb ceaiul. câinele galben îmi linge genunchiul drept. număr ciorile aşezate pe acoperiş. număr încet ca şi când ar trebui să ţin minte.

tu nu vii nici azi. probabil nu vei petrece sfârşitul lumii cu mine.

e cu adevărat o zi obişnuită.

No comments: