Sunday, January 13, 2008

fii atent

şi dacă nu eşti atent devii sângeriu. nu e ok să întârzii prea mult în afară.
răzbaţi prin lumină închizi ochii ceea ce e foarte periculos. eu de exemplu am închis ochii cîţiva ani foarte foarte lungi. mă loveam de colţuri treceau peste mine mă rupeam mă sfâşiam şi nimic. e inutil să nu priveşti. adevărul e că ţi se lasă persectuiva sângerie a lucrurilor. te poţi răni oricând. şi nimeni nu se împotriveşte.

îţi vei simţi muşchiul încordat artera pulsând vei fi gata să izbucneşti să strigi să vorbeşti să smulgi să răsari. te vei simţi adevăratul soare al nu ştiu cui. te vei lăsa în voia luminii din tine. ei sărbători trup în trup.

nu e necesară moartea. ea ţi se pre acum o simplă odihnă. vorbeşti de ea ca despre o pauză deşi nu e cazul să vorbim despre cev atât de prezent în noi.

e duminică. viaţa e o mare capcană. ai grijă. fii foarte atent.

No comments: