Sunday, September 11, 2005

sunt o şopârlă verde

sunt o şopârlă verde lucioasă. am ochii galbeni.
sângele meu este întotdeauna ca şi sângele tău
uneori fierbinte
de obicei îngheţat în venele timpului nostru nordic.

ziua tresar ca un animal de pradă. noaptea sunt doar o coardă.

peste mine s-a construit un spital de urgenţă. saloanele sunt celulele mele faianţate.
mă zgribulesc şi mor de câte ori e nevoie.
sufletele celor accidentaţi îmi flutură pe sub nas întâmplări.

trăiesc din mila oamenilor de ştiinţă. ei ştiu că nu mai am nici o şansă
dar îmi administrează binevoitori câte o zi sau câte o vorbă în plus.
nimic nu poate să mai oprească sângele meu negru ca păcura
sângele meu sărat şi acru şi dulce şi amar.

sunt o şopârlă verde cu sângele negru. toată noaptea aştept. ziua tresar.

No comments: